Ondertussen…

maart 9, 2010

Ondertussen...

werk ik aan het decor voor een kindertheatervoorstelling. Er is van alles, maar tegelijkertijd nog niets. Alles is in losse onderdelen en gaat de aankomende twee weken worden samengevoegd. Dan… dan zal ik nogmaals zeggen; I love it when a plan comes together! Zoals ik vandaag deed toen ik deze delen voor het eerst paste en zag dat het goed was. En toen ik het reslutaat aanschouwde van mijn eerste keer behangen…
I love it when… tot over 2 weken😉

One Response to “Ondertussen…”


Geef een reactie

