Op een presenteerblaadje (28)

maart 3, 2010

2 Responses to “Op een presenteerblaadje (28)”

  1. Impa Says:

    Vroeger, heeeeel lang geleden, (nog voor mensenheugenis) was ik bij de ortodontist (kreeg beugel). Die hadden in hun praktijk als educatief truukje om kinderen goed te leren poetsen dat je na elke poetsbeurt stikkers op een papier mocht plakken die dan uiteindelijk samen een plaatje vormden. En dat waren deze stickers. Een groot deel van mijn geheugen is zojuist ontgrendeld (ik doe hem zo wel weer op slot, hoor).

    Heb jij soms ook een beugeltje gehad?

  2. susandeverzameling Says:

    Ik heb wel een beugel gehad, maar mijn orthodontist had niet van deze educatieve truukjes. Wél zat ik altijd verlekkerd naar al die ontzettend kleine veelgekleurde elastiekjes te kijken en kon ik niet wachten tot ik die ook mocht. Helaas bleek dat bij mooi in dat geval dus ook pijnlijk hoorde😀

    Deze stickertjes staan voor mij meer voor verkoop(geld/transacties). Een prachtig beeld wat hiermee speelt vind ik deze http://www.nicolasgeiser.net/images/5.jpg

    En verder ben ik vooral enorm fan van allerlei kantoorboekhandelspul🙂


Geef een reactie

