Het bureau

februari 19, 2010

Omdat ik al tijden dit ontzettend fijne maar wellicht wat drukke tafelzeil op rol heb staan, besloot ik het vanmiddag op mijn bureau te maken.
Handig want afneembaar, en mijn kat vergezelt mij nogal eens terwijl ik hier werk, dus dat is geen gering voordeel.
Onhandig misschien, vanwege het enorm drukke motiefje. Ik ga er proefondervindelijk achter komen of het te doen is of niet.

my desk

2 Responses to “Het bureau”

  1. Impa Says:

    Ik wilde reageren op je blogpostje, maar nu ik je foto hiernaast zie staan, realiseer ik me ineens dat ik vannacht over je gedroomd heb. Ook raar, ik ken je niet eens. Ik weet niet meer wat je deed, maar je zat naast me en ik herkende je van die foto.

    Anyway: Leuk, zo’n kijkje bij de mensen thuis. Ik zie allemaal dingen die ik ook wil, wil, wil.
    Enneh… succes met werken met dat kekke zeil🙂

  2. susandeverzameling Says:

    @Impa: Wat grappig dat je over me gedroomd hebt! Het was vast gezellig. Gelukkig komt er aan het niet (in het echt) kennen binnenkort een einde, ik kijk er naar uit!

    Ik heb zelf vrij regelmatig dat mensen die ik alleen maar ken van het internet in mijn dagelijks leven opduiken. Ik onthoud dingen die ze zeiden of mee hebben gemaakt en soms zie ik dan op een van mijn tochten door (kringloop)winkels iets dat me aan hen doet denken.
    Een mooi fenomeen.


Geef een reactie

