een aanrader

januari 8, 2010

Wat kan ik er over zeggen…

Of ik muziek goed vind staat of valt met zang en tekst. In dit geval luister ik erg graag naar de teksten, val ik als een blok voor het Schotse accent en wat absoluut een niet te verwaarlozen invloed heeft is de opbouw van de nummers en het tempo. ‘Stuwend’ zegt Merleyn. ‘JA!’ zeg ik.

Woensdag ga ik ze zien in Merleyn. Ben je ook in de buurt, dan mag je ze niet missen!

We were promised jetpacks:

So take your hands off my chest…

sit back, sit back

loosen your ties and loosen your knots

sit back, sit back

loosen your neck and fill your lungs

Your silence is bearable but only for short burst

then it becomes uncomfortable

Geef een reactie

