vleugel zoekt nieuwe locatie

december 9, 2009

Ik: 200 x 122 x 120 cm, geel, warm (zie foto) zoek jou: warme ruimte, droog, groter dan 200 x 122 x 120 cm, affiniteit met muziek en beeldende kunst zou fijn zijn maar is geen voorwaarde, voor expositie, bruikleen of opslag. Ben jij degene die ik zoek of weet je iemand, laat hieronder dan een reactie achter.

ik hoor graag van je!

(namens de vleugel) Susan

2 Responses to “vleugel zoekt nieuwe locatie”

  1. valerie Says:

    Ik wou dat ik er plek voor had. Affiniteit met muziek en beeldende kunst ja, maar zoveel ruimte :S
    Succes met het vinden van een (evt tijdelijk) onderkomen!

  2. jonathan Says:

    suuz, ik heb een plek voor je in januari zie email en http://www.tupajumi.com/chicago, doe mij ff bellen alstublieft


Geef een reactie

