gewoontes

november 12, 2009

Soms poets ik mijn tanden onder de douche.
Zo ook vanmorgen.

Met de straal van de douche op mijn rug deed ik tandpasta op mijn borstel. De tube pasta legde ik weg, ik stak de borstel in mijn mond en uit reflex stak ik mijn andere hand in mijn broekzak…

Na mijn vergissing te hebben opgemerkt bleef ik, vertrouwd als het voelde, toch maar met mijn hand in mijn denkbeeldige broekzak staan.

2 Responses to “gewoontes”

  1. Impa Says:

    Hahaha! Ben gek op deze kleine dagelijks-levenverhaaltjes.


Geef een reactie

