over kringloopwinkels of het terugvinden van lang verloren familie of het weer verliezen daarvan

oktober 26, 2009

Toen vond ik mijn neef terug.

Vandaag was ik weer in die kringloop. Waar ik verwachtte hem tegen het lijf te lopen. Of hij tegen het mijne, wat meestal het geval was.

Vanavond belde mijn vader om te zeggen dat dat nooit meer gaat gebeuren.

Dag E, ik ga je missen.

5 Responses to “over kringloopwinkels of het terugvinden van lang verloren familie of het weer verliezen daarvan”

  1. esther Says:

    Jeetje Suus, wat heftig… heel veel sterkte en een dikke knuffel.

  2. Christiaan Says:

    Ben ik al zo lang niet meer op je blog wezen kijken? Ik heb nog met je staan praten, over letters. Ik wist het ook nog niet…

  3. filip Says:

    hoi

    ik wil mijn opa terug vinden ik heb hem al 4 jaar niet meer gezien omdat hij en mijn vader ruzie hebben en ik ben 10 en wil wel is weten wie hij nou eigenlijk is

  4. susandeverzameling Says:

    Hoi Filip,

    Dat klinkt niet zo makkelijk. Misschien kun je eens met andere mensen van je familie praten?

    Succes met het vinden van je opa!


Geef een reactie

