multi solo 3 D

april 2, 2009

Dag allemaal!

Bij deze wil ik jullie van harte uitnodigen voor de tentoonstelling multi-solo 3D.
Deze expositie vindt plaats in Tetem II, de voormalige dekenfabriek die in 1915 als de N.V. Twentsche Textiel Maatschappij Tetem werd opgericht.

De expositie loopt van vrijdagavond 3 april (morgen!) 17.00 uur tot en met zondag 5 april.

Ter gelegenheid van deze expositie maakte ik een nieuw werk dat vanaf morgen dus voor het eerst te zien zal zijn.
Een voorproefje vindt je hieronder!

Zelf ben ik morgenavond aanwezig tijdens de preview van 17.00 tot 21.00 uur. Dus als je zin hebt om samen het glas te heffen…

Tot morgen!

detail

One Response to “multi solo 3 D”

  1. zeekomkommer Says:

    O jammer, dat heb ik gemist.
    Mag ik op je mailinglist?


Geef een reactie

