A state of mind that made it possible to burn a bowl to the point of no return

februari 13, 2009

burnt

4 Responses to “A state of mind that made it possible to burn a bowl to the point of no return”

  1. Christiaan Says:

    Lekker droog. Doet me denken aan Nauman met zijn “coffee spilled because it was too hot”, toch een favoriet van me.

  2. esther Says:

    Mag ik uitleg?…🙂

  3. susandeverzameling Says:

    @esther; ik ben verliefd (en verward, dus deed ik de verkeerde kookplaat aan waarop deze lege, niet schone kom vervolgens stond aan te branden…)

  4. esther Says:

    Aha! Gefeliciteerd🙂


Geef een reactie

