Are you okay, darling?

februari 8, 2009

Tegenwoordig kijk ik af en toe naar de BBC en wat me steeds weer opvalt is dat de mensen die daar op het nieuws komen (zowel de mensen in de studio als de mensen op straat en interviewers als geïnterviewden) er slecht uit zien.
Ze zijn bleek. Sommige zijn zelfs groenig.

Van mensen mooier maken dan ze zijn lijken ze niet gehoord te hebben. Noch van lichttechniek of filters; ik zie wit licht, groenig licht, licht van de zijkant, tegenlicht…

Nooit eerder heb ik me zo gerealiseerd dat tv ook maar een soort waarheid is en zie ik wat het kijken naar tv doet voor je(mijn) wereldbeeld.
Want zo slecht zien die Engelsen er eigenlijk helemaal niet uit. Maar wel als je uitgaat van het mooie nieuws op de Nederlandse tv.

3 Responses to “Are you okay, darling?”

  1. Christiaan Says:

    Hmmm, mis ik niet een tag?😉

  2. susandeverzameling Says:

    🙂

  3. Waeske Says:

    Om het even welke zender, op mijn televisie ziet een oorlog er telkens even triest uit…

    Ik denk trouwens niet dat het aan de bbc ligt dat de kleuren er uit zien zoals ze eruit zien, britten houden gewoon van een bepaalde uitstraling op tv. Dat zie je ook in de series uit engeland… ze zijn van mijlenver herkenbaar.
    Zonder het geluid er gelijk bij, welteverstaan.


Geef een reactie

