samenvattend

februari 2, 2009

Sneed ik me in mijn duim toen ik nieuwe lampen aansloot,
Dronk ik drie glazen jus d’orange tegenover 6 flessen rode wijn,
Ontdekte ik dat het niets met mij te maken had,
Kreeg ik prachtig werk in handen dat me bijna aan het huilen maakte,
Was ik meer onder de indruk van het decor dan van het stuk,
Vroeg ik me af of het geen tijd wordt voor drastische beslissingen,
Hoorde ik hem dromen,
Leerde ik een fijne vrouw kennen die ik in de toekomst meer ga zien,
Probeerde ik indruk te maken met een recept van een ander,
Verkocht ik een duimboekje,
Sprak ik uit dat ik de kans waard ben,
Overweeg ik een longdistance relationship,
Ontmoette ik mijn oudste vriend,
Verschoof mijn bedtijd gemiddeld met 2 a 3 uur richting ochtend,
Huilde ik tranen met tuiten tijdens het afscheid van een geliefde oude man,
Realiseerde ik me dat het ook anders had gekund,
Was ik eens niet met de kat bij de dierenarts,
Bleek mijn huis te klein voor zoveel menselijk volume

3 Responses to “samenvattend”

  1. susandeverzameling Says:

    Het is ook zo fijn om weer meer te schrijven!

  2. Impa Says:

    ‘Bleek mijn huis te klein voor zoveel menselijk volume’
    Prachtig, dat. Vasthouden ook, dat menselijke volume, voor mindere tijden.


Geef een reactie

