radio ontvanger

november 9, 2008

Al eens eerder schreef ik dat ik wel eens het gevoel heb een radio-antenne op mijn hoofd te hebben staan.
Voor mij geen i-pod of iets dergelijks want de liedjes dienen zich vanzelf aan in mijn hoofd.
Soms op onverklaarbare wijze.
Soms ook omdat ik er mee ben gaan slapen.
Laatst een heel snel nummer waardoor ik ook heel snel naar mijn werk fietste en niet rustig kon werken.

Vanochtend stond ik op met Tool.
Tool onderweg naar het koffiezetapparaat,
Tool onder de douche,
Tool tijdens het ontbijt,
en dat alles zonder een geluidsdrager.
Hoewel ik erg gecharmeerd ben van het nummer is dit toch wel enigszins gekmakend…

Hoewel…
het kan altijd erger natuurlijk!
Toen ik een paar jaar geleden in ditzelfde complex maar op een andere verdieping woonde had ik namelijk bijna standaard ‘ik verscheurde je foto’ van koos Alberts in mijn hoofd onder het douchen. Niets aan te doen.
Zelfs het liedje uitzingen, zoals sommige mensen adviseren, hielp niet.

Gelukkig is die tijd voorbij!

Geef een reactie

