sober

november 7, 2008

I am just a worthless liar.
I am just an imbecile.
I will only complicate you.
Trust in me and fall as well.
I will find a center in you.
I will chew it up and leave.

Trust me. Trust me. Trust me. Trust me. Trust Me.

5 Responses to “sober”

  1. valerie Says:

    ik had je nooit voor een tool fan gehouden. maar misschien ben je ook wel helemaal geen fan.

  2. susandeverzameling Says:

    Haha, zo zie je maar🙂 (eerst een kat, nu Tool, wat nog meer?!?)
    Ik ken niet veel van tool, maar kan het erg waarderen. Ook ‘a perfect circle’ luister ik zo nu en dan graag.

  3. Florian Says:

    Aah, Tool. Heb ze 1997 live gezien in Keulen. De officiële videoclips van hun zijn ook heel erg tof, de bassist van Tool is ook animator.

    http://nl.youtube.com/watch?v=hglVqACd1C8

  4. Weesje Says:

    Tooool! Yes! dynamisch, intens, donker, ruig en stil… vet!

    En inderdaad alle artwork is ook super🙂

  5. Christiaan Says:

    Ha, nou wil ik ook weer Tool luisteren!


Geef een reactie

