sway

augustus 18, 2008

Het is hier al een tijd stil. De afgelopen anderhalf jaar is de noodzaak om te schrijven eigenlijk steeds minder geworden. Ik deelde wat ik te delen had in het echt, niet op het web.

Gek genoeg heb ik me nooit bezwaard gevoeld te schrijven ondanks bekenden die wellicht meelazen.
Tot nu.

Wie weet verandert dat nog of vind ik een andere vorm. Wie weet.

3 Responses to “sway”

  1. valerie Says:

    Hm. Ik weet niet wat de reden is en ik ben niet altijd een regelmatige lezer (soms moet ik ineens bijlezen van maanden geen blogs lezen, zoals nu) maar ik vind het wel jammer. Ik hoop dat je in ieder geval leuke dingetjes blijft delen.

  2. Polle Says:

    Moeilijk, maar begrijpelijk. Mis je wel.


Geef een reactie

