in de trein, traject enschede – amsterdam

april 16, 2008

Mijn i-pod shuffle aan met daar doorheen een bellende dame die even ervoor nog in haar boek aan het lezen was. De titel; ‘Hou je mond

Ik moet naar de wc.
Al sinds Deventer.
De plassende vrachtwagenschauffeurs en – mits de trein niet langsrijdt – plekken om ongestoord je behoefte te doen die bezaaid liggen met wcpapier ontgaan me niet meer.

We naderen station Amersfoort; de geur van frisgespoten deodorant dringt zich aan me op…

4 Responses to “in de trein, traject enschede – amsterdam”

  1. Christiaan Says:

    De treinreis heeft een half uur langer geduurd dan gepland?

  2. K&Z Says:

    Ik hou niet zo van deo. Ik ruik liever echte mensen:).

  3. K&Z Says:

    En ik heb je gelinkt!

  4. karin r. Says:

    heerlijk, treinen.🙂


Geef een reactie

