bonnie

februari 28, 2008

Ik geloof dat ik al wel eens verteld heb over mijn bekendheid met nederlandstalige muziek en piratenmuziek.

Ik ken het. Tot in de puntjes. Ten minste, die van pakweg 15 jaar en meer geleden. Die van nu daar werk ik nog aan doordat de mensen bij wie ik schoonmaak vaak de piraat aan hebben staan.

En dan wil het dus wel eens gebeuren dat zo’n liedje zich opeens in volle glorie aan mij op dringt (meestal is dat in de douche).

Eerder was het Koos.
Alberts.
En dat stopte dan zodra de douche dichtgedraaid was.
Vanochtend was het Bonnie.
Bonnie met Ron.
Ron alias Dokter Bernard.

Ik heb het uitgezongen.

En nu ga ik even wat muziekjes op zetten waar ik gelukkiger van word als ze in mijn hoofd blijven hangen!

5 Responses to “bonnie”

  1. kruk Says:

    Die clip is ook prachtig wat een eenvoud en hoe ron kwasie de sprekende boot vertegenwoordigt. Dat verzin je niet, dat overkomt je gewoon!
    Heb laatst nog even uit volle borst met Andre meegezongen op een feestje….. als enigste…. ja moest even gebeuren, eenvoudig en alleen ter educatie van het Berlijnse volk!

  2. c. Says:

    ik wist het…ik had het filmpje/liedje niet moeten openen…

  3. Niels Says:

    @c: idd🙂

  4. karin Says:

    Oh nee, ik waag me
    er niet eens aan!😉

  5. Eva Says:

    OMFG
    gelukkig zit er een slecht einde aan🙂
    dat maakt het enigszins goed
    hahahahaha


Geef een reactie

