bird on a wire

februari 24, 2008

Ik ben dus druk met de winkel en de inrichting daarvan. Gisteren, tussen het klussen door, was ik even snel thuis en trok ik het gordijn wat verder open.

Vanuit mijn ooghoek zag ik een vlek. Er bungelde iets aan mijn waslijn…

Ik keek nog eens goed en zag toen een koolmees op de kop aan mijn waslijn hangen. Verbaasd over de kundigheid en het niet schuw zijn van het beestje stelde ik nog eens wat beter scherp en zag toen dat het een nepkoolmees is.

Iemand heeft een nepkoolmees aan mijn waslijn gehangen!

De actie doet me heel erg denken aan een actie die ik een tijd geleden uitvoerde; het ongezien plaatsen van porseleinen beelden van honden bij een appartement in de stad.

Ik heb werkelijk geen idee wie deze koolmees bij mij achterliet. De enige van wie ik dacht dat zij het kon zijn heb ik het verhaal vandaag verteld; ze reageerde oprecht verbaasd, en ik weet dat zij onmiddelijk heel hard zou moeten lachen als ze het wel was geweest.

In ieder geval word ik heel blij van deze actie, en ben erg benieuwd of er nog meer volgen…

bird on my wire

2 Responses to “bird on a wire”

  1. ivo victoria Says:

    ooit stopte iemand een speelkaart tussen mijn ruitenwissers. op de speelkaart stond ‘een zanger of zangeres’. ik ben nooit een zanger geworden, althans geen succesvolle, maar ook nooit een zangeres dus dat was al bij al fair enough.


Geef een reactie

