Verkooppunt

december 13, 2007

Met trots kan ik melden dat vanaf vandaag mijn werk te koop is in een winkel in Amsterdam!

De winkel heet ‘Ton de Boer’ en het houdt het midden tussen een winkel en een galerie. Een erg inspirerende plek voor onder andere mijn eigen winkelplannen (waarover later meer). Dus… Gaat dat zien! Niet alleen maar omdat mijn werk daar dus vanaf nu te koop is, maar ook omdat er nog meer leuke en goede kunstenaars hun werk daar aanbieden.

En hier de link naar waar u alles kunt vinden wat u nodig heeft, behalve mijn werk, want dat bracht ik net vandaag.

11 Responses to “Verkooppunt”

  1. Zezunja Says:

    Uh, die link leidt alleen maar naar jezelf, tenminste als ík erop klik. En ik ben een onbenul, maar toch…

  2. Zezunja Says:

    Sterker… ik denk dat ik weet naar wie je een e-mail wilde sturen… (zie jouw eigen url)😉

  3. susandeverzameling Says:

    @ Zezunja; hmmm, die info blijft voor mij verborgen, maar ik heb het aangepast, thanx voor het doorgeven!

  4. Christiaan Says:

    Ik ga er een vriendin heen sturen!

  5. swan Says:

    Jippieeee! Je hebt het gedaan! Wat goed!

  6. Polle Says:

    Gefeliciteerd! Die winkel ziet er geweldig uit. Als ik er in de buurt ben ga ik zeker een keer kijken, kan ik jouw werk meteen “in het wild” bewonderen.

  7. esther Says:

    Wat goed! Jammer dat ik er niet ff heen kan, maar begin januari ben ik in A’dam-oost en dan zal ik er ’s gaan kijken!

  8. Jorien Says:

    Als ik het zo eens bekijk pas jij daar erg goed tussen!
    Nou hopen op veel leuke/ goeie reactie’s en geld!🙂

  9. Jules Says:

    Gefeliciteerd! Een mooie start voor 2008 dacht ik zo!

    Liefs, Juul

  10. valerie Says:

    Wauw, ik heb even gekeken, mooie dingen daar! Wat super dat je daar ook tussenzit! Ik ben erg benieuwd, als ik ooit weer eens naar Amsterdam ga ga ik zeker kijken.


  11. […] ik bij ‘verkooppunt‘ al zei, er is een winkelplan. Sterker nog, er zijn plannen, waaronder een winkelplan. En […]


Geef een reactie

