uit

december 9, 2007

Heel bijzonder dat een boek kan zorgen dat je je voelt alsof je door moet lezen want je wilt wéten, maar tegelijk houd het je tegen want als het uit is is het voorbij…

Gisteren leende ik vijf van de zeven Harry Potter boeken uit.  De eerste heeft ze al gelezen en de laatste sla ik net zelf dicht. En ik benijd haar nu, omdat zij het allemaal nog voor het eerst kan beleven.

2 Responses to “uit”

  1. Polle Says:

    Je vertaalt een voor mij heel bekend gevoel. Soms voel ik me bijna ontheemd als ik een boek uit heb waar ik van genoten heb.

  2. kruk Says:

    Ik had het vorige week nog met de Vliegeraar. De tranen rolde over mijn wangen en het was 4.00h ’s nachts en eigenlijk wou ik niet nog meer zielige verhalen lezen maar ik wou perse weten of het uiteindelijk allemaal goed zou komen


Geef een reactie

