draai

december 9, 2007

02.29

Het was een gekke dag, maar of dat te maken heeft met dat ik nu al twee uur lig te draaien in bed en klaar wakker ben..? Ik ben voor het eerst sinds… ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst uit bed ben gegaan vanwege het niet kunnen slapen. Lief heeft er ook last van. Misschien is het dus wel iets algemeners…

-update 09.34-

Een kopje thee en een rondje surfen heeft niet geholpen. Het idee dat het een algemene onrust was vannacht blijft, want ik heb nog nooit zoveel last gehad van lawaai om mijn huis; tot drie keer toe zat ik rechtop in bed, op het punt om mensen vriendelijk doch dringend te verzoeken op te donderen bij mijn slaapkamerraam. Misschien is het de storm die een truukje uithaalde met ons… Ik heb in ieder geval vannacht geen oog dichtgedaan. U?

2 Responses to “draai”

  1. Lilimoen Says:

    Ik heb fantastisch geslapen vannacht. Mijn lief ook. De katten ook. Eentje sprong deze morgen wel boven op mij, waardoor ik iets te vroeg naar mijn zin wakker werd, maar goed… dat neem ik er graag bij.

  2. valerie Says:

    Ik ben meestal verbaasd als ik ’s ochtends wakker word en tot de conclusie kom dat ik maar 1 x wakker ben geweest ’s nachts.. en heb doorgeslapen. De omgekeerde wereld😀


Geef een reactie

