It’s my Party…

november 14, 2007

Over anderhalve week ben ik jarig, en op de een of andere manier komt dit liedje steeds in mijn hoofd als ik er aan denk…

5 Responses to “It’s my Party…”

  1. swan Says:

    *kan zich Susan niet echt voorstellen in roze jurk en met haarbandje*

  2. Christiaan Says:

    *moet bij die zinsnede altijd aan Elske ter Veld denken*

  3. Polle Says:

    O jee, gaat er gehuild worden?

  4. susandeverzameling Says:

    @ polle; Ik had geen plannen, maar je weet nooit๐Ÿ™‚

  5. c. Says:

    lieve susan,
    i hope you won’t cry. kanniet komen op je feestje.
    am so sorry. want ik zou het erg leuk vinden.
    denk ik althans.๐Ÿ˜‰

    maar een winterdate lijkt me (brrr) een goed alternatief.


Geef een reactie

