back home

oktober 28, 2007

Ja, ik ben terug in Enschede. Gijs zat me steeds vol verwondering aan te kijken dat ik niet alleen maar eten kom brengen, maar ook nog blijf! Ook terug zijn moet dus wennen *grijns*

De heimwee daar zakte weg na een dag. Het was vooral even wennen. Wennen aan de energie die er daar is. De mogelijkheden die je kunt benutten. De dingen die niet moeten.

Nu ben ik terug met een bakje energie in mijn rugzak. Heel fijn. Ik voel het in mijn rug, kan er tegen leunen.

Dus  “i got somewhere, but i would not mind getting lost in Amsterdam”

2 Responses to “back home”

  1. carmen Says:

    grappig klipje! 🙂
    vandaag was ik ook weer even bij de zee, maar de wind was te hard om je te bellen. dus die blijft staan.

  2. zwartwit Says:

    Wat een grappige clip! (klinkt niet erg origineel met de reactie voor mij, maar dat was precies wat ik dacht 😀 ) Fijn dat het weer goedgekomen is en dat het zelfs geholpen heeft.


Geef een reactie

