amsterdam

oktober 18, 2007

Ik zit vanaf gisteravond een week in Amsterdam. Ik had er van te voren enorm veel zin in. Dacht aan alle voorgaande keren dat ik hier zat en kon me alleen maar verheugen.

Nu zit ik hier, en nu wordt ik zowaar overvallen door heimwee!

Dat had ik even niet zien aankomen zeg!

3 Responses to “amsterdam”

  1. mei Says:

    alles op zijn tijd … nietwaar?

  2. zwartwit Says:

    Oi.. niet leuk😦 Ben een beetje laat met mijn reactie (lees niet meer dagelijks logs tegenwoordig, mocht het nog niet opgevallen zijn) maar hoop dat het beter is geworden en dat je er nu toch van geniet.

  3. carmen Says:

    ben je al weer thuis?…


Geef een reactie

