Geheimhouding

oktober 12, 2007

Whoaa!

Ik heb vorige week zo iets geweldigs ontdekt! Echt!

Eigenlijk wilde ik het helemaal niet vertellen, het voor mezelf houden, bang dat iemand dan die leuke voor mijn neus weg zou adopteren voordat ik geld heb om hem te kopen. Alsof ik de enige op de wereld ben die van het bestaan afweet… duh! Nu ik erover na heb gedacht hoe idioot dat voornemen is en de reden daarvoor helemaal geen hout snijdt, besluit ik nu toch maar te vertellen wat het dan is;

“Dames en heren! Ik presenteer u; De Familie Foef!

De Familie Foef bestaat uit een unieke verzameling karakters die ter adoptie verkrijgbaar zijn. Na de adoptieprocedure komt de Foef bij jou thuis wonen, tevens is er de optie een digitale versie in de gaten te houden. Deze kun je plaatsen op je eigen website of weblog. Kijk snel in het asiel en adopteer een Foef die bij jou past!”

Ik ben fan!

2 Responses to “Geheimhouding”

  1. carmen Says:

    Fantastisch!!

  2. zwartwit Says:

    Geweldig!!
    Ik zie ‘m alleen nog niet hier..?😀


Geef een reactie

