‘Lucifer’ – Conny Palmen

september 17, 2007

Terwijl er af en toe voorgenomen plannen in me naar boven borrelen sla ik de bladzijden om. Beelden dringen zich aan me op. Af en toe brengt iets in het boek me naar mijn voornemens. Ik sla het op en lees verder.

Ik weet dat ik dit boek uit moet lezen voordat ik verder kan met mijn eigen werk.

4 Responses to “‘Lucifer’ – Conny Palmen”

  1. Christiaan Says:

    Wat is er zo, hmmm, dwingend (?) aan?

  2. susandeverzameling Says:

    dwingend is wel een goed woord inderdaad. Het is het tempo, de wisseling van vertellers, het dingen niet vertellen die later wel begrepen gaan worden maar die je daar dus nog even moet laten liggen. En ik wilde gewoon persé het verhaal óók verteld hebben. Ik wilde het ook weten!
    De personages gingen in mijn hoofd zitten. Ik dacht over ze na als ik niet las maar iets anders deed.
    Dwingend dus🙂

  3. Polle Says:

    Ik heb het boek nog niet gelezen. Ben er wel nieuwsgierig naar. Die nieuwsgierigheid is door je stuk alleen maar meer aangewakkerd. Ik moet er maar snel in beginnen.

  4. susandeverzameling Says:

    @polle; als het jou net zo vergaat als mij, dan zou ik eerst even examen doen als ik jou was🙂


Geef een reactie

