ondertussen…

augustus 29, 2007

zat ik niet stil natuurlijk. En voila, het resultaat;

doorzichtig/lichtblauw dicht 28x14x36

doorzichtig/lichtblauw open

doorzichtig/zwart dicht heel 28x25x46

doorzichtig/zwart half open

doorzichtig/zwart in drieën

doorzichtig/zwart dicht in tweeën30x26x16 en tussenstuk 30x26x30

geel dicht30x26x40

Geel open

oranje/wit dicht allebei 28x22x13

oranje/wit open

oranje/wit omgedraaid aan elkaar heel12x22x13 en 44x22x13

5 Responses to “ondertussen…”

  1. zwartwit Says:

    Geweldig! Ga je ze ook verkopen? (wat klinkt dat commercieel, dat ben ik nou juist helemaal niet en zou ik wat meer moeten worden)

  2. susandeverzameling Says:

    JA! Dat wil ik wel graag. Dus nu beslissen hoeveel ze moeten gaan kosten en een plek vinden om ze verkopen en dan… nou, dan verkopen 😀

    Leuk om weer van je te lezen!

  3. Eva Says:

    ik wil!

    we kunnen wel wat opslagruimte gebruiken!
    en ook een lamp maar daar heb ik op Flickr al om zitten zeuren :d

  4. maarten Says:

    ik vind ze geweldig!

  5. susandeverzameling Says:

    @ Maarten; Fijn!


Geef een reactie

