fuck the police?

juli 11, 2007

ik raak er van aan het stampvoeten. Ik voel me machteloos en zonder controle.  Ik snap niet eens wat er precies gebeurt met me. Het is alsof ik buiten mezelf raak. Even. En daarna is het onwerkelijk. Voel ik me vreemd. Opgetild en niet meer helemaal goed terug gezet.
Weer trof ik een kluit agenten aan bij mijn huis. Ik weet niet wat er is gebeurt. Misschien is dat maar beter, maar ergens voelt het ook van niet. Nu kijk ik weer op van elk geluid en van elke beweging. Niet weten maakt me angstig. Ik voel me er onveilig door. Ik wil weten waar ik aan toe ben.

3 Responses to “fuck the police?”

  1. Christiaan Says:

    Klinkt niet zo lekker. Ik hoop dat dat snel verbetert.

  2. karin Says:

    Wat is er gebeurd? *schrikt zich een hoedje*

  3. Polle Says:

    Dat je wilt weten waar je aan toe bent kan ik me voorstellen. Gaat het wel goed?


Geef een reactie

