de schone slaper?

juli 4, 2007

Toen het beter weer werd bouwde ik een bank buiten. Heerlijk om ’s ochtends op de ontbijten, en ’s avonds van de warmte na te genieten.

Maar toen ik vandaag mijn deur opengooide om te voelen hoe warm het eigenlijk was, viel me iets op aan mijn bank; Het rode kussen dat eerst onder/achter de bank zat ligt in de hoek op de bank. Na verdere inspectie blijkt dat de lakens die eerst op de hoek van de bank lagen nu in het midden liggen, de andere kussens zijn ook opeens anders geschikt, en op de mat die ik gister naar buiten gooide ligt plotseling as van een sigaret… Ook het hout dat ik achter de bank heb gemaakt is plotseling scheef…

de schone slaper?

Het lijkt er op dat iemand zich een prettig plekje heeft geschikt vannacht, want 1 ding weet ik zeker; Gijs was het niet.

4 Responses to “de schone slaper?”

  1. Christiaan Says:

    Ik zou een webcam op je bank zetten!

  2. esther Says:

    Hm, misschien een paar zwerfkatten?


  3. […] zodoende heb ik nu deze geweldige treinbanken uit 1954 staan waar mijn zelfgetimmerde bankje eerst stond. En het mooiste is; de zittingen kunnen er uit, dus geen […]


  4. […] 6, 2007 Om het zeker te weten besloot ik eergisteren alle lekkere kussens van de bank af te halen, en er voor het slapen gaan […]


Geef een reactie

