De herontdekking van de stofallergie

mei 28, 2007

Maar het is het meer dan waard, want vanaf volgend weekend;

zaterdag 2 juni proosten vanaf 21.00

Café Het Bolwerk, Stadsgravenstraat 21, Enschede

Zaterdag proosten we om 21.00 uur, bij deze bent u van harte uitgenodigd.

Dus als u met uw eigen ogen wilt aanschouwen waarvoor ik mijn stofallergie tart, kom dan vooral!

9 Responses to “De herontdekking van de stofallergie”

  1. esther Says:

    Wat leuk, succes!

  2. C. Says:

    Ik wens je een fijne avond!
    Ik ben vanavond op een andere, stofvrijere, locatie.
    Maar een andere dag in de maand juni zou leuk zijn.
    Leuk om de tafelkleedjes weer eens te inspecteren.

    C.

  3. Anton Says:

    Susan,

    geweldige objecten in het Bolwerk! Ze blijven in mijn hoofd hangen…

    groet, Anton

  4. susandeverzameling Says:

    @ Anton; Dank je wel!

  5. Pim Says:

    Bedankt voor je berichtje. Aankomende woensdag is Dans Salon in het Bolwerk dus om de gedachten even te verzetten maar even flink dansen en dan ben ik benieuwd wat er van jullie te zien is!

  6. C. Says:

    Gezien! En zo echt dat mijn hand als vanzelf de douchekop probeerde te pakken; die bleef echter zacht doch stevig 😉 aan de muur. Nu ik weer thuis ben, zie ik wat ik in mijn huis mis; ik wil meer kleuren! Je werk straalt levensplezier en lef uit. Zo!

  7. Swan Says:

    Maar… wat ik me zo afvraag. Hoe is dat om als kunstenaar je werk tentoon te stellen. Ben je nooit bang voor de meningen van je publiek?

  8. susandeverzameling Says:

    @Swan; Wanneer ik met een nieuw werk bezig ben, dan praat ik er het liefst niet over (ik heb gemerkt dat als ik te snel iets vertel; de energie ervan verdwijnt, en dan blijft het bij een idee en ga ik het niet meer doen). Pas wanneer ik er me genoeg eigen mee heb gemaakt dan praat ik er over, maar dan ook alleen maar met mensen die ik vertrouw, en hun oordeel en vragen er over kan zien voor wat ze zijn, en niet als persoonlijke aanval zal voelen. En als een werk af is, dan mag het naar buiten. Nog steeds heel erg eng, maar dan is er al zoveel over nagedacht en ben ik er in ieder geval over uit dat het zo moet zijn, dat ik dat ook kan beargumenteren en er met wat meer afstand naar kan kijken.
    Maar dat is dus wel iets wat ik heb moeten leren. En dat gaat nog steeds niet altijd zo als het misschien zou moeten.


Geef een reactie

