Voor het eerst…

mei 8, 2007

Morgen geef ik een workshop. Voor het eerst.

Ik weet precies wat ik ga doen en heel zenuwachtig ben ik er niet voor (maar wel steeds een beetje meer), want ik heb hem niet zelf verzonnen, ik ben gevraagd hem over te nemen.

En dat wilde ik dus wel!

In eerste instantie zou ik een andere workshop gaan geven, maar nu ga ik met (vooralsnog) twee jongens van rond de 16 Crazy Creatures ontwerpen en met een decoupeerzagen uit hout zagen.

In eerste instantie dacht ik niet veel te hebben met deze workshop, maar dat is niet helemaal waar. Toen ik namelijk een tijd geleden in Parijs was liep ik tegen dit exemplaar op;

dsc00080uitsnede.jpg

En toen ik bij thuiskomst mijn foto’s op Flickr zette werd me bijna direct verteld dat dit er een van velen is.

Na een blik op space-invaders.com, bleken er ook al best veel te zijn geland in Nederland…

Ben benieuwd met welk Crazy Creature we Enschede onveilig zullen maken!

4 Responses to “Voor het eerst…”

  1. Christiaan Says:

    Een vriend van mij heeft in Enschede ook wel eens space invaders aangebracht.

    Toevallig een workshop van planetart?

  2. susandeverzameling Says:

    @Christiaan; jep PlanetArt it is!

  3. karlijn Says:

    klinkt naar een leuke workshop!

  4. Delia Says:

    Inrfomation is power and now I’m a !@#$ing dictator.


Geef een reactie

