Woefdram

mei 3, 2007

De reactie van Woefdram bracht een enorme nostalgie te weeg. Als kind keek ik altijd naar de Fabeltjeskrant. En als ik het vergat dan was er altijd nog mijn vader, die misschien nog wel een grotere fan dan ik, die me hielp herinneren.

Aldus sloeg ik aan het zoeken, want ik wist niet meer precies hoe Woefdram er ook alweer uitzag…

Zo dus;

woefdram2.jpg

Gevonden op deze pagina (klik)

Met dank aan Woefdram voor zijn reactie!

5 Responses to “Woefdram”

  1. Woefdram Says:

    Haha, Woefdram blijkt een oude bekende te zijn. 🙂

  2. susandeverzameling Says:

    @ Woefdram; Precies! 😀

  3. flo Says:

    op youtube staan ook een paar afleveringen: http://www.youtube.com/watch?v=9cFNN40iqhs

  4. kamille Says:

    En dat is eigenlijk ook een beetje dromen…

  5. karin Says:

    Nostalgie ook! 🙂


Geef een reactie

