‘roos’

maart 28, 2007

5 Responses to “‘roos’”

  1. Minke Says:

    Eerste gedachte…. shampoo gebruiken.
    Of zit ik ernaast?

  2. susandeverzameling Says:

    Roos is een verfwinkel 🙂 Maar ik plaats de foto omdat ik een Roos ken. En ik kan het niet laten om foto’s te maken met namen van mensen die ik ken, of van dingen die me aan mensen die ik ken doen denken…

  3. Minke Says:

    Had ik al gedacht.
    Kan ik wel waarderen.
    Ga zo door.

  4. kamille Says:

    Vlakbij dat cijfer dat jij voor de 2e keer in je leven op de grond spotte, bleek nog een cijfer te staan, dat -dan toch – 2 scheelde met de jouwe. Zien? Komen! 🙂

  5. mei Says:

    Leuke Hoor! Wacht vol verwachting op deel twee; doet me denken aan … . groetjes van mei


Geef een reactie

