That’s it!

maart 21, 2007

Ik ga nooit meer ’s ochtends zwemmen.

Want als je nog een hele dag moet terwijl de wallen onder je ogen een extra accent krijgen van de duikbril, dan is dat niet bevorderlijk voor de voortgang van die dag.

Ik voel me Zorro. Maar dan zonder masker…

5 Responses to “That’s it!”

  1. Minke Says:

    Zet je de volgende keer toch een zonnebril op.

  2. kamille Says:

    of een springbril. 🙂

  3. Lilimoen Says:

    Hihi, hilarisch… Voel je je dan als ‘zorro’ niet extra sterk en krachtig en zo van ‘ik kan heel de wereld aan’?

  4. susandeverzameling Says:

    @Lilimoen; ik voel me dan eerder een naakte Zorro… 😀

  5. kamille Says:

    misschien moet je dan toch juist op zoek naar een zorro-brilletje, voor na het zwemmen.


Geef een reactie

