Het eerste ijsje is gegeten!

maart 11, 2007

het eerste ijsje is gegeten!

8 Responses to “Het eerste ijsje is gegeten!”

  1. Polle Says:

    Oooo, nu begrijp ik wat je bedoelt: het is lente!

  2. Minke Says:

    Lekker met caramel.
    Straciatella, chocola etc. etc.
    Ja het is lente.. :-))

  3. Susan Says:

    @Allemaal; en de meneer van het weer zegt net dat het vandaag tot 17 graden kan worden hier… 😀
    Lalalaaa…mjammie!

  4. Kamille Says:

    ehm…. “ijsJE”…?

    😉

    Op mijn site voor jou een foto!

  5. Kamille Says:

    je moest nog maar eens kijken, ik was te snel en jij (man!) ook: de kwartel in opbouw….

  6. esther Says:

    Laat dat ‘je’ maar weg!!! Mjam, ik wil ook, ik wil ook! (maar het is 23.48 u en het kan niet, arghh!)

  7. falleri Says:

    En wat een ijsje!!
    Lekker 🙂


Geef een reactie

