logé

februari 28, 2007

Deze week heb ik een logé en dat is even wennen.
Ik moet eerder opstaan, ik kan niet meteen naar bed als ik het bedenk, maar hij volgt me ook nog eens overal.

Ga ik naar de slaapkamer dan staat hij vanaf de deuropening te kijken, zit ik achter mijn computer dan ligt hij bij mijn stoel, sta ik af te wassen dan ligt hij vlak achter me aan mijn voeten. Zo nu en dan vergt dit ook nog wat flexibiliteit van mijn kant omdat ik soms bijna op hem ga staan omdat ik er niet aan gewend ben dat er iets telkens zo dichtbij me is.

Maar al met al hebben we het best naar ons zin;

smelly feet?

....i'm right behind ya!

loves my socks

10 Responses to “logé”

  1. falleri Says:

    Aah.. erg cute, en het ziet er ook erg gezellig uit! Maar.. ik meen mij te herinneren dat je niet zo’n huisdierenmens was?
    Leuke sokken 🙂

  2. Susan Says:

    @falleri; ja, je zei al eerder zoiets, maar dat valt best mee. Maar ik ben wel meer een katten- dan een hondenmens.

  3. Kamille Says:

    Die laatste foto is errug leuk.
    Maar eh, wat is dat groene ding toch steeds?
    Zijn vertrouwde tentdoek die er altijd bij moet zijn?…

  4. Susan Says:

    @Kamille; een stuk stof dat ik op de vloer heb gelegd, zodat hij niet elke keer zulke schuivers maakt op mijn gladde vloer. En zodat hij op meer plekken kan liggen behalve in zijn hok, want hij laat duidelijk merken graag op iets warms en zachts te liggen 🙂

  5. Polle Says:

    Hij vind je lief geloof ik ;-). Volgens mij wil hij nooit meer bij je weg.

  6. Kamille Says:

    ik denk dat dat door die sokken moet komen,…. 😉

  7. Lilimoen Says:

    Ja die sokken, die doen het hem wel denk ik. Hoe kan het anders met al die hartjes. Pure liefde!! Geniet er verder nog van.

  8. esther Says:

    Wat een liefje. Vind je het niet jammer dat hij straks weer weggaat?

  9. Susan Says:

    @ esther; hij is net opgehaald, en eigenlijk vind ik het wel prima. Jammer ook wel, want het geeft wat leven in huis, maar ik ben denk ik meer van de katten; zelfredzaam en aandacht vragend maar zonder stokken en zonder drie(a vier) keer per dag uitlaten.

  10. Kamille Says:

    en geblaf…. of viel dat wel mee?


Geef een reactie

