+ N

januari 19, 2007

Gevonden in de straat bij mij om de hoek…

ik ben er nog niet helemaal achter of het nu wel of niet sjabloonwerk is en ik vraag me af of het het werk is van een akistudent…
Als iemand het weet…

7 Responses to “+ N”

  1. k. Says:

    ik moest echt heel lang kijken, ik dacht ‘akimesen’ als een eigenzinnige vervoeging zoals ik misschien zou bedenken: ‘aki’ers’.

    ben benieuwd of je ‘er’ nog meer gaat tegenkomen.

  2. Christiaan Says:

    Hee! Ik heb er geloof ik ergens anders ook eentje gezien. Maar waar ook al weer? Het zag er wel uit als sjabloonwerk. Ik dacht ook dat het wit was.

  3. Koosje Says:

    Doe mij maar een Sudoku.

  4. Waeske Says:

    Er zijn er inderdaad meerdere in de stad. Ik vind het eigenlijk helemaal niet interessant wie zoiets maakt. Het aandachtsmoment, daar gaat het om.


Geef een reactie

