rapapaa…rapapaa…

januari 8, 2007

de kleur!;
nieuw haar (de kleur dan)

10 Responses to “rapapaa…rapapaa…”

  1. florian Says:

    it’s shiny!
    (is dat de nieuwe woning?)

  2. het meisje Says:

    Zit jij nou buiten in de ZON?
    (Ps: kleur is prima!)

  3. kamille Says:

    wow, in welk seizoen zit jij daar eigenlijk?
    mooie kleur. precies goed als je het mij vraagt. 😉

  4. Susan Says:

    Ik zat binnen in de zon, maar ben voor het gemak even naar buiten gelopen voor de foto, want JA het was hier zonnig vandaag. Ik had het erg hard nodig!

    @ het meisje; zal ik je mailen als hier de zon schijnt zodat je als je snel bent er ook iets van mee kunt pikken? Jij leek het nog niet zo lang geleden ook al helemaal gehad te hebben met het duister…

  5. het meisje Says:

    Ik spring hier meteen op de fiets!

  6. kamille Says:

    Vandaag schijnt de zon hier ook! Ik ga een fototoestel kopen zodat ik het bewijs kan leveren. (En nu maar snel wezen).

  7. esther Says:

    Is dat je nieuwe huis? Cool!

  8. Susan Says:

    @ esther; inderdaad! Nog wel in Enschede, maar het zoekt een stuk rustiger als je weet dat je huis niet over afzienbare tijd gesloopt wordt 😀

  9. kamille Says:

    ik blondeerde mijn haar deze week; niemand viel het op. (?)


Geef een reactie

