ik verf mijn haar…

januari 3, 2007

gelukkig nieuwjaar!

12 Responses to “ik verf mijn haar…”

  1. kamille Says:

    oooh! welke kleur?!……………….
    een nieuwe kleur voor het nieuwe jaar.

  2. Susan Says:

    Goudbruin, mijn haar wordt er net een beetje donkerder en warmer van 🙂

  3. kamille Says:

    dat moet ik zien ;-))

  4. Juna Says:

    Oei. Pas je wel op? Weet je zeker dat het nodig is? Ik dacht ook mijn haar te verven, niet echt nodig, maar alles kon beter, dacht ik. Nou. Niet dus. Ik was duidelijk op m’n maximaalst, over de top, en ik was mij niet meer. Maar ach. Zo hoeft het natuurlijk niet bij jou te gaan. dus. tuurlijk! have fun!

  5. Susan Says:

    @ Juna; Dank voor je zorg. Ik deelde hem met je, maar het is zo’n klein verschil met hoe het was dat het okee is. Eesrt wilde ik het rood verven, maar ik ben wel heel blij dat ik dat niet heb gedaan. Dan was ik een paar jaar terug in de tijd gestapt, en dat had dan weer niet gepast bij wie ik nu ben.

  6. Minke Says:

    Allemaal de beste wensen.

    Ik kleur mijn haar niet omdat ik mijn leeftijd niet wil verhullen 😉

    Groetjes, Minke

  7. kamille Says:

    rood is ook mooi.

  8. Julia Says:

    Hahah, mafkeessie

  9. Dree Says:

    Op een dag dan doe je het gewoon…

  10. eef Says:

    ja rood! daar hadden we het over toen je hier was! Maar idd misschien een beetje heftig, zo opeens. Haren zijn zulke coole dingen.

  11. kamille Says:

    @Susan: dat rood was natuurlijk met een knipoog.

    En tav de glimlach opwekkende uitspraak ‘haren zijn zulke coole dingen’: ik heb wel eens gehoord dat onze haren op een of andere manier in verbinding staan met onze gedachtenwereld. Zo staat bv het knippen van haren dan weer voor een frisse start qua gedachten. En nou ja, een andere kleur, valt daar dan ook mooi onder te scharen (!)….


Geef een reactie

