what if…

december 4, 2006

What is it with that pain?
You keep holding on to it as if it means something to you…
Well it doesn’t! It doesn’t mean shit! Let it go!

– But it ’s not that simple…

What if it is…?

(“six feet under”)

7 Responses to “what if…”

  1. kam Says:

    What if it is
    making your whole world
    going upside down…

    [Never thought I could be that free]

    Still letting go
    is better than
    holding on
    to this…
    (this shit…)

    [What is this, the possibility for this freedom]

    (“on bare feet”)

  2. Juna Says:

    Och – ik ben zo slecht in het loslaten van iets…

    Maar – wat fijn dat ik in je lijstje sta!

  3. het meisje Says:

    Six Feet Under saved my life several times!
    Heb zelfs vaak het gevoel dat ik er een hele familie bij heb. Met mensen die óók nog ‘ns de hele tijd met van die waarheden lopen te strooien.
    (Behalve toen ik verliefd was op Keith. Dat was een beetje sneu.)

  4. kam Says:

    grpfh….pruttel….waarom ken ik six feet niet….?
    ik ga het nu uitzoeken!…

  5. kam Says:

    oja, hm, omdat ik geen tv heb, blijkt nu…

  6. Juna Says:

    @Kam. Dan kan ik ongeveer 3 typische gevallen van jammer dat je geen tv hebt. Waaronder 6 feet under. En zeker een stuk of 40 van ‘je mist er werkelijk heulemaal niets aan’. Dus.. Ach. Maar, trouwens, damn. Dan kijk je ook geen dvd’s?

  7. kam Says:

    @ Susan: Bedankt dat je me er op wees dat hier nog iets onbeantwoords lag te liggen. En: het was fijn je te zien. En: Ik hoop dat je tussendoor toch nog ergens op internet kunt (want 6 weken zonder is te lang). Want: ik mis je nu al een tijdje hiero! En en en… dus.

    @ Juna: Jawel! Ik kijk LOTS & LOTS OF FILMS! Filmhuisfilms wel te verstaan. (Ik lees je vraag nu pas; lees je mijn antwoord nog?) En ik mis dus idd wel wat soms… maar haal veel in met eigen regie in handen!
    Nu alleen 6Feet nog…


Geef een reactie

