*krak*

november 29, 2006

Ik zag net de eerste opgetuigde kerstboom…

Nou Jaaaa!!!!

10 Responses to “*krak*”

  1. Polle Says:

    Ik hoor ook al kerstliedjes op de radio. Op dit moment is, as we speak (or as I write) hoor ik “It’s gonna be a cold cold christmas without you”. Dat geloof je toch niet?
    Ik ga NU een andere zender opzetten.

  2. Minke Says:

    Ik heb er ook al één gezien en heb er verbaasd naar gekeken afgelopen maandag.
    Maar ja de middenstand is al 3 of 4 weken bezig met de kerst.

  3. Koosje Says:

    In een winkel mag ik hopen!? 😮

  4. Susan Says:

    @ Koosje: nee! bij iemand thuis!

  5. kam Says:

    misschien een winkelier…?

  6. Waeske Says:

    Deed de boom *krak* nadat je ‘m zag?

  7. Susan Says:

    @ Waeske:nee, dat was het geluid van mijn klomp…

  8. karin Says:

    Sinterklaas moet eerst nog wieberen!!!

  9. falleri Says:

    Flauw hè? Ik zie ook al overal kerst-shit. Eén weekje wachten kan toch geen kwaad? Arme sinterklaas..

  10. kruk Says:

    kijk maar de man bijt hond van 1dec. die vrouw kon ook niet wachten


Geef een reactie

