woorden

november 26, 2006

Het is al een hele tijd geleden dat ik hier echt iets schreef.
De laatste tijd zijn het kleine zinnen, stukjes die me raakten, maar eigen woorden amper.

Dat had redenen.
Redenen te over.

Maar nu wil ik wel weer wat woorden kwijt.

Alleen vind ik die woorden hier niet passen.

Pas nog zei ik tegen iemand dat ik graag wilde dat ‘ie een koptelefoon op mijn hoofd aan zou sluiten zodat hij zou horen wat ik dacht en niet alles hoefde zeggen.

Nu zou ik veel willen zeggen maar ze passen gewoon niet hier…

2 Responses to “woorden”

  1. Koosje Says:

    Spreken is zilver.. zwijgen is..
    afijn


Geef een reactie

