vallend

november 19, 2006

Dus, zág u vannacht nog vallende sterren?
En heeft u nog wat gewenst?
En deed u dan die wens vanwege die vallende ster
of deed u die wens sowieso?

6 Responses to “vallend”

  1. Minke Says:

    Hmpff….
    Niets gezien, (wel regen).
    Tijdens de leoniden meteorenregen is het altijd slecht weer in nederland.
    Misschien volgend jaar beter.
    P.s. er valt ook nog genoeg te wensen zonder metorieten.

  2. Susan Says:

    @ Minke: Hoe laat werden ze verwacht dan, want om twaalf uur vannacht was het superhelder boven mijn huis, maar zag ik ze helaas niet…

    en inderdaad; ook zonder meteorieten valt er genoeg te wensen. Ik heb dus gewoon alvast gewenst, voor het geval ik ze zou zien 🙂

  3. kam Says:

    was het juist niet ergens rond 5 uur in de ochtend?..staat me vaag iets van bij.. en natuurlijk had ik mijn ogen toen dicht…
    ik ga NU iets wensen!

    >

  4. Minke Says:

    Ja, het hoogtepunt was rond 5:45 (ongeveer 100 per uur).
    Een mooie tijd om aan de binnenkant van je ogen iets te wensen.

  5. kam Says:

    ik ben gelukkig

  6. kruk Says:

    Over gelukkig en regen gesproken…
    mmm maar dan niet met elkaar verbonden.
    Ik ook!
    En van regen kat ik iedereen af, of begin ik een Berlijner te worden?
    Mischien is dat de reden, in het hoofd van de Berlijner regent het dag en nacht….


Geef een reactie

