Capote

november 12, 2006

“…the truth is you didn’t want to…”

7 Responses to “Capote”

  1. Niels Says:

    ik heb het even opgezocht en de tekst is net iets anders, namelijk:

    ‘the fact is, you didn’t want to’

  2. Susan Says:

    had ik dus toch gelijk toen ik het me gister af vroeg… 🙂

  3. Niels Says:

    ja! je had gelijk….; enfin maar de expressie blijft wel hetzelfde

  4. florian Says:

    hij heeft zo’n mega-irritante stem, die kerel. maar wel een geweldige film.

  5. esther Says:

    Bijzondere film, geweldige acteur. Goeie schrijver.

  6. kam Says:

    moet ik nog zien!
    (kun je op twee manieren opvatten 🙂 )

  7. karin Says:

    Staat op m’n lijstje. (Heb je KInky Boots al gezien? -Iets heul anders hoor 😉 )


Geef een reactie

