Zwemmen

oktober 26, 2006

Ik zwem.
Jaja, ik zwem tegenwoordig.
Al een tijdje ook.
Al zeker een maand of twee.
En dat bevalt.
Ik tel de baantjes.
En ik heb zelfs vandaag een brilletje aangeschaft.

Ik zwem samen met Lijn.
Het komt door Lijn dat ik zwem.
Zij zei eens dat ze ging zwemmen,
waarna ik zei; “Zal ik meegaan?”

Sindsdien zwemmen we.

Soms zwemmen we zelfs met z’n vieren.
En dan eten we ook nog eerst samen.
Maar omdat we de laatste tijd niet alle vier op dezelfde dag kunnen,
zwemmen wij op woensdag in het ene zwembad,
en zij op donderdag in het andere.

Ons zwembad was vandaag 30 jaar.
En om dat te vieren hadden de badmeesters een verrassing voor ons.
Maar
daar moesten we dan wel eerst wat voor doen…
Natuurlijk.

Een bommetje!

Wie het mooiste/beste/hoogste/hardste bommetje deed kreeg een vrijkaartje…

En niemand durfde.

Ik zei tegen Lijn; leuk! een bommetje, kom dat gaan we doen!, en zwom naar de kant.
Bij het trapje aangekomen volgde Lijn echter niet…
Niemand volgde… ik ook al bijna niet meer…

Maar hoe belachelijk was het nou eigenlijk helemaal…? Ik kan toch verdorie een bommetje?!? Vroeger deden we dat zo vaak. Ik wist nog precies hoe het er uit zag als de jongens met wie we vroeger zwommen bommetjes gingen doen dus ik wist hoe het moest…

Aldus geschiedde;

Bommetje!

4 Responses to “Zwemmen”

  1. florian Says:

    Geweldig! Echt super.

  2. Easy Says:

    VAN 25/10 TOT EN MET 1/7 ??!!
    Da’s meer dan 8 maanden in chloorwater liggen…
    Dat lukt je nooit!

  3. Minke Says:

    Het geluk lacht je de laatste tijd wel toe. šŸ˜‰
    Keep it on.


Geef een reactie

