on the road

oktober 12, 2006

Ik ben veel weg de laatste tijd.
Dat wil zeggen; ik slaap niet veel thuis.

Af en aan pas ik hier en daar op een huis.
Dan weer een huis met cavia’s, dan weer een huis met een kater.

Nu een huis in Amsterdam met een poes en een kater;

Pip en Bor

Pip en Bor

5 Responses to “on the road”

  1. Koosje Says:

    Wat een mooi stelletje!
    Als wij een aantal dagen van huis gaan vragen we ook een poezen-oppas. Gelukkig hoeft die niet vaak langs te komen. Het fijne aan een poes is dat die best een dagje alleen kan zijn.

  2. Polle Says:

    Ze zijn mooi. Ik heb hier ook een Pip waar ik permanent op pas. Of zij op mij, dat is nl ook het geval.

  3. falleri Says:

    Jij en katten/ dieren..? Daar was toch iets mee, of is dat niet meer?

  4. kam Says:

    Misschien wel morgen :-))


Geef een reactie

