Bus

september 27, 2006

Ik lees een boek. Omdat ik wil dat ik gewoon moet door kunnen gaan met wat ik deed. Maar ondertussen spookt steeds door mijn hoofd dat ik nog geen half uur geleden slechts tien centimeter bij de voorruit van een rijdende bus verwijderd was… Let wel; ik zat niet in de bus, ik fietste er voor…
Ik ben maar een stukje gaan wandelen daarna, omdat ik amper op mijn benen kon staan van het trillen en ik amper mijn tranen kon bedwingen.
Het gaat nu wel weer, maar ik ben er best van onder de indruk.

7 Responses to “Bus”

  1. Minke Says:

    Het maakt niet uit of je nu voorrang hebt of niet. Nadat het je overkomen is wordt je (nog) een stuk voorzichtiger in het verkeer en ga je nadenken over wat er had kunnen gebeuren. Dan sta je na een aantal minuten inderdaad even flink te shaken en te bibberen. Gelukkig is het goed is afgelopen.

  2. Michael Says:

    Had ik toen ik klein was. Reed door groen licht op mijn paarse fietsje, over een snelweg.
    Reed er een auto echt hard op 10 centimeter voor mij door.
    Eerst bleef ik heel kalm (weet niet waarom) en een paar kilometer verder moest ik stoppen boven op een brug.
    Kreeg toch ineens hartkloppingen. Niet normaal en nooit meer vergeten.

  3. florian Says:

    mijn vader zegt altijd: “Augen auf im Straßenverkehr!” klinkt heel belerend, is het ook, maar helpt toch.

    in ieder geval goed dat je nog heel bent.

  4. Kam Says:

    !!!!!

    Kopje thee?

  5. esther Says:

    Yaiks! Door het oog van de naald heet dat. Al een borrel gedronken? Helpt!

  6. `Jules Says:

    Jij hebt engeltjes bij je! En dat is maar goed ook want wil nog wel een tijdje van je genieten muts!

  7. Moniekie Says:

    Herkenbaar! Ik ben ooit door een vrachtwagen geschept. Gelukkig vreselijk mazzel gehad. Vloeken helpt ook!


Geef een reactie

