was/is

september 9, 2006

Iets meer dan een jaar geleden zag ik hem voor het laatst. Het heeft bijna dit hele jaar geduurd voor ik het gevoel had dat ik verder kon. Mijn dagen en gedachten waren na verloop van tijd niet meer vol van hem en er kwamen zelfs gedachten als dat ik hem best weer zou willen en kunnen zien omdat het gevoel wel over was…

Gisteren was de dag dat het daadwerkelijk zover was. Een gelegenheid waar ik plande naar toe te gaan om vervolgens op de valreep met overslaand hart te ontdekken dat hij er zou zijn. Een gelegenheid waarbij hij er waarschijnlijk ook wel rekening mee had gehouden dat ik daar zou kunnen komen.

Ik overwoog mijn opties; wel er heen gaan of niet… zou ik het kunnen… moest ik het omwille van verdere complicerende omstandigheden misschien laten… hoe zou hij er nu uitzien… hoe zou het zijn om elkaar weer eens in de ogen te kunnen kijken… en wat als de liefde nog niet over was…

 

Tja… wat nu…

 

The Frames – Fake:

11 Responses to “was/is”

  1. Susan Says:

    Ja, ik ben gegaan.
    Bizar om te merken dat liefde gewoon weer verder kan gaan na een jaar. En vervelend want het is een onbegaanbare weg…

  2. Polle Says:

    Iets met oud en niet roesten enzo…

  3. Susan Says:

    @ Minke: sprakeloos?

  4. Minke Says:

    Nee….
    To be continued 😉

    P.s. Reed vrijdag nog door de resten van je straat.
    Heb je niet thuis aangetroffen.

  5. Susan Says:

    Vrijdag… dat was precies de dag dat dit alles zich afspeelde, dus dat kan kloppen 🙂
    Wat bracht je in de resten van mijn straat? Verdwaald? Visite?

  6. Minke Says:

    De weg in Enschede ken ik wel.
    En in jou buurt helemaal…
    Dus het 2e.

  7. Susan Says:

    Leukleuk, jammer dat ik er niet was! Mocht je dit weekend weer dezelfde plannen hebben; ik ben er wederom niet 🙂

  8. AC Says:

    ik heb ook een logje geschreven over een soortgelijke situatie…

    http://partyaida.web-log.nl/partyaida/2006/08/faar.html


Geef een reactie

