stil hè hier…?

september 4, 2006

10 Responses to “stil hè hier…?”

  1. Waeske Says:

    Nee hoor, gewoon lekker rustig.

  2. kam Says:

    hihihihihi! 🙂

  3. Susan Says:

    @Polle: Ik jou ook! Hoe bevalt de nieuwe baan?

  4. Minke Says:

    Oorverdovend stil……

  5. falleri Says:

    Nogal, ik dacht eigenlijk, eindelijk! Maar het blijft stil

  6. kam Says:

    ik hoor een lepeltje… toch?

  7. esther Says:

    Wij zoeken per 1 oktober een leuke huisgenoot (m/v). Het betreft een kamer van ongeveer 14m2 (deels gemeubileerd).
    Het huis is voorzien van wasmachine, droger, afwasmachine, groot dakterras en grote woonkamer. Je deelt de badkamer/wc met één en de keuken met vier personen.
    De huur is incl. gas/water en licht. Er komt per maand 10 euro bij voor internet + je betaalt ook mee met de huistelefoon. Let wel op: de kamer is een doorgang voor een andere rustige huisgenoot. Dit beperkt deels je privacy.

    Heb ik voor je gevonden via vrienden op Hyves. Is het wat?

  8. Susan Says:

    Hey wat gaaf dat je voor me aan het zoeken bent! Ik moet eerlijk zeggen dat een kamer waar iemand doorheen moet niet echt heel erg aantrekkelijk klinkt. Gelukkig heb ik mijn huuropzegging terug kunnen draaien want anders had er weinig anders opgezeten, dus deze kamer laat ik aan me voorbij gaan.

    Ik ben niet heel kieskeurig, ik wil wel in een woongroep, wil wel delen, wil wel alleen, en wil graag huren. Kopen zit er niet in. Het enige is dat ik wel graag een kamer voor mezelf wil hebben.

    Bedankt in ieder geval, mocht je meer weten, ik houd me aanbevolen!

  9. esther Says:

    Als ik iets hoor laat ik het zeker weten! En ik hoor nog wel es wat.. ook aan te rdaen: Hyves! dat via-via werk gaat geweldig op die manier. Groetjes!


Geef een reactie

