De zon schijnt..

augustus 5, 2006

de wereld lonkt!

8 Responses to “De zon schijnt..”

  1. lieve_vrouw Says:

    – mag ik van jou deze dans?

  2. Susan Says:

    jaaaa šŸ™‚

  3. maar Says:

    nu regent het ook af en toe…

  4. Susan Says:

    maar daarom kunnen we wel dansen…

  5. eefkes Says:

    de wereld is mooi als je goed kijkt

  6. marten Says:

    tja dat krijg je als je afgestudeerd bent he, zie je allemaal nieuwe dingen :p Beeeetje laat maarreh, gefeliciteerd! Groet,

    Marten

  7. l_v Says:

    suusa,

    de wereld blijft maar lonken….
    ik krijg loensoogjes,
    ben in afwachting van nieuwe avonturen op je log!,
    what keeps you quiet?

    l_v

  8. l_v Says:

    ha,
    ik bedenk net dat ik het mis heb:
    you not quiet!
    de wereld lonkt .. staat als een huis.
    ik bezoek je gewoon af en toe.
    goed?


Geef een reactie

