amuse

juli 9, 2006

P1010682

Duitse cowboys stappen achter me langs, een paar regendruppels laten zich eindelijk uit de benauwde atmosfeer vallen. Weemoed vult mijn hart om afscheid, om weerzien en om verlangen. De tranen branden achter mijn ogen omdat vermoeidheid zich langzaam steeds meer meester van me maakt.

Ik heb heel erg veel zin om weg te gaan. Ergens zijn waar niks hoeft en waar ik niet zoveel mensen ken.

Maar eerst zijn er nog dingen af te maken.

Nog een week.

Tot die tijd doe ik mij in gestolen momenten tegoed aan heerlijke voorproefjes van dat wat komen gaat; muziek, mooie woorden en bijvoorbeeld koude soep.

3 Responses to “amuse”

  1. t. Says:

    tinus van tent woont in de lucht
    kijkt naar die menschjen
    soms ontvouwt zich een spel van lijnen
    en wandelt een kind omhoog

    t. (z.) (k.)

  2. mhrl Says:

    Handlezing:
    rijke jonge jaren gehad. radicaal breuk in cariere. komt wel sterk terug. heel sterke dominante krachten. zou zelfs bouwondernemer kunnen worden.

  3. Susan Says:

    @ mhrl; bouwondernemer! Wauw, ik dacht altijd eerder kraanmachinist…:)


Geef een reactie

